SINIF İÇİ UYGULAMALARIMIZ VE ETKİNLİKLERİMİZ
4-D: MEYVELİ OKUMA SAATİ: Kiitap okuma alışkanlığı kazandırmak amacıyla eylül 2001'den itibaren düzenli olarak her hafta perşembe günleri saat 20.00'de yaptığımız projemiz/uygulamamızdır.Öğretmenin veli grubuna göndediği :"Okuma saatimiz başlamıştır" mesajıyla öğrenciler yanlarına meyve alarak kitap okumaya başlanıyorlar.İsteyen okuma anı fotoğrafı atıyor.Kesintisiz devam eden uygulamamızdan biridir.
4-D :ELİMDE KİTAP: Mayıs 2022'den itibaren uygulamaya başladığımız ve devam ettirdiğimiz bu projemiz/uygulamamızdır.Amacımız yanında kitap taşıma ve mümkün olan her yerde kitap okuma alışkanlığı kazandırmak. meb_iys_dosyalar/08/01/715816/dosyalar/2022_05/28214716_InShot_20220528_203827074.mp4
4-D: HER AĞAÇ BİR DEĞER (HEPİMİZ DEĞERLİYİZ) : Değerler eğitimi kapsamında 2012 yılında başlayıp üçüncü dönem öğrencilerle devam ettiğimiz projemiz/uygulamamızdır. Amacımız müfredatta yer alan değerlerimizi öğretmekle beraber ağaç sevgsi-doğa sevgisi kazandırmak,çevre bilinci oluşturmak.Her öğrenciye -sevgi-saygı-hoşgörü-empati,duyarlı olmak,barış,dostluk vb-bir değer verildi.Bahçedeki ağaçlar öğrencilere paylaştırıldı.Öğrenciye verilen değer adı ağaca da verildi.Böylece her ağaç bir değer oldu.Öğrenciler ağaçlarının yanında resim yapmak,kitap okumak,sohbet etmek,oyun oynamak,şarkı söylemek,ağaçların etrafını temizlemek vb. etkinlikler yapmaktadırlar.
4-D :TEKNOLOJİ VE OYUNCAK GÜNÜ: Eylül 2021'de başlayıp devam ettirdiğimiz uygulamamızdır.
4-D: OKUDUM-ANLATTIM-OKUMA ZİNCİRİ : Kitap okuma alışkanlığı kazandırmak,okuduğunu anlama ve anlatma becerilerini geliştirmek amacıyla şubat 2022'de başlayıp devam ettiğimiz etkinliktir. Temin edilen hikaye kitaplarının adları takip çizelgesine yazılıyor.Öğrenciler seçtikleri kitapları evde veya okulda okuyorlar.Okuduktan sonra öğrencimiz mümkün olan bir zamanda -Türkçe dersinde, diğer derslerin sonunda,teneffüste,öğlen aralarında vs-kitabını anlatıyor/sorularını cevaplıyor. Çizelgeye işaretlenen kitabın kapağına o kitabı okuyan öğrencinin adı ve okuduğu tarih yazılıyor. Aynı kitabı okuyan öğrenciler ara sıra bir araya getirilip kitap hakkında sohbet etmeleri sağlanıyor.Bütün kitapları bitiren öğrencilere belge ve madalya veriliyor,çiçekli yolda alkışlar eşliğinde yürüyorlar. meb_iys_dosyalar/08/01/715816/dosyalar/2024_01/09220345_yigitcicekliyolvideo.mp4
3-A : OKUMA-ANLATMA : Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmak, ifade, anlatım becerilerini geliştirmek için yapılan etkinliktir. Set halinde temin edilen hikaye kitapları öğrencilerle dağıtılıyor. Her hafta öğrenciler okudukları kitapları anlatıyorlar;sorularını cevaplıyorlar. Setler diğer şubelere dönüşümlü olarak öğrencilere okutuluyor.
3-C : OKUMA-ANLATMA : Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmak, ifade, anlatım becerilerini geliştirmek için yapılan etkinliktir. Set halinde temin edilen hikaye kitapları öğrencilerle dağıtılıyor. Her hafta öğrenciler okudukları kitapları anlatıyorlar;sorularını cevaplıyorlar. Setler diğer şubelere dönüşümlü olarak öğrencilere okutuluyor.
3-D : OKUMA-ANLATMA : Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmak, ifade, anlatım becerilerini geliştirmek için yapılan etkinliktir. Set halinde temin edilen hikaye kitapları öğrencilerle dağıtılıyor. Her hafta öğrenciler okudukları kitapları anlatıyorlar;sorularını cevaplıyorlar. Setler diğer şubelere dönüşümlü olarak öğrencilere okutuluyor.
3-E : OKUMA-ANLATMA : Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmak, ifade, anlatım becerilerini geliştirmek için yapılan etkinliktir. Set halinde temin edilen hikaye kitapları öğrencilerle dağıtılıyor. Her hafta öğrenciler okudukları kitapları anlatıyorlar;sorularını cevaplıyorlar. Setler diğer şubelere dönüşümlü olarak öğrencilere okutuluyor.